broken heart

broken heart

ما هم به امید دیدن اون زنده ایم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 27851
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




*نبودنــــت ها را با خیـــــالِ بودنت به هم بافته ام

 

چه سنگین شده این شال گردن

 

 

دارد بغضم را در گلو خفه میکند...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*گاهی دلم میخواهد

 

وقتی بغض میکنم

 

خدا از آسمان به زمین بیاد

 

اشک هایم را پاک کند

 

دستم را بگیرد و بگوید: اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!!

 

بــیـــا بــــــریــــــــم..............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*چـــه دنیای عجیبی...!

 

 

هروقت...

 

حرف دلم را زدم،،

 

 

دلت را زدم...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*کاش می دانستم

 

چه کسی این سرنوشت را برایم بافت

 

آنوقت به او می گفتم

 

یقه را آنقدر تنگ بافته ای٫...

 

که بغض هایم را نمی توانم

 

 

فرو بدهم....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*حسادت نکن.... آن که بعـد از تو بغـل گرفته ام.... زانـوی غـــم اســت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*درد دل هایت را به هیچ کس نگو چون یاد میگیرند چگونه دلت را به درد بیاورند ..!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*... ... ... تو چه میدانی که چشمانت دنیای او شده.. تو چه میدانی از هق هق شبانه او که فقط خودش خبردارد و بالشش؟... مـــــــــــــرد را فقط مـــــــــــــرد میفهمد و مـــــــــــــرد...!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*مچاله کن ، بشکنــــــ ، بند بزن ، خط بزنــــــ

 

 

خلاصه راحتــــــ باش … !

 

 

ارثـــــــ پدرت که نیستــــ

 

 

دلـــــ من استـــــ !!!

 

 

 

 

 

*بغض هایت را برای خودت نگه دار گاهی سبک نشوی سنگین تری....

 

 

 

 

*نگران نباش چشم های ِ وحشی ِ مرا هیچ نگاه هرزه ای رام نخواهد کرد ...!

 

 

 

 

 

تو فقط از مرز چشم های ِ دلم ، پا بیرون نگذار ... می دانی من هنوز هم در پس تمام اتفاق هایی که نیفتاده اند

می شکنم ...

نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت10:15---16 ارديبهشت 1391
سلام ممنون ازحضورت بلاگتون عالیه اهنگش قشنگه.بااجازه لینک میکنم.موفق وسربلندیاشیدmerc nazare lotfetoone ejaze ma ham daste shomast

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رضا تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mnb2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com