broken heart

broken heart

ما هم به امید دیدن اون زنده ایم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 27810
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




زندگی شبیه شعریست

 

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

 

.

 

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

 

چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .

 

.

 

انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند

 

نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !

 

.

 

دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد

 

نه التـــمـاس هـــایم را

 

و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…

 

به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

 

درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…

 

.

 

.

 

.

 

دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش . . .

 

.

 

.

 

.

 

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود

 

از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .

 

.

 

.

 

.

 

دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .

 

.

 

.

 

.

 

لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .

 

.

 

.

 

.

 

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

 

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

 

عاشقانه دوستت دارم  . . .

 

.

 

.

 

.

 

یه رابطه از اونجایی خراب میشه که

 

تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش  . . .

 

.

 

.

 

.

 

سرد بودنم را بگذار به حساب گرم بودنت با دیگران . . .

 

 

 

.

 

.

 

.

 

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی

 

دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن . . .

 

.

 

.

 

.

 

به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

 

.

 

.

 

.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رضا تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mnb2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com